”Idag anordnades årets första taxpromenad i Piteå!


Det blev hela fjorton taxar från Norr-och Västerbotten med sina tvåbeningar. Vi är överväldigade och glada över uppslutningen. Tusen tax för att ni ville delta, det var jätteroligt att få träffa er alla! Vi återkommer med fler promenader längre fram under sommaren.”